خانه مجله

خانه مجله ، ما در اینجا موضوعات مختلف و روز دنیا را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت امیدوارم که از آن ها لذت ببرید.

خانه مجله

خانه مجله ، ما در اینجا موضوعات مختلف و روز دنیا را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت امیدوارم که از آن ها لذت ببرید.

شما در خانه مجله می توانید بهترین مجله دکوراسیون داخلی منزل و مجله های معماری داخلی و دکوراسیون های حرفه ای سال های 2017 و 2018 و 2019 را مشاهده نمائید و مقالات حرفه ای در این زمینه بخوانید ما نیز سعیمان بر این است تا با بالاترین کیفیت این مقالات را برایتان آماده سازی و تولید نماییم. امیدوارم از این مقالات راضی باشید و خانه مجله را دنبال نمایید.

بهترین مجله دکوراسیون داخلی 2018 و 2019 کدام است؟ ما در این مقاله قصد داریم تا بهترین دکوراسیون داخلی سال 2017 و 2018 و همچنین 2019 را به شما نشان دهیم تا از این الگوها استفاده نمائید. موضوع بعدی که قصد دارم با شما در میان بگذارم مقالات و مجله های دکوراسیون داخلی است پس با من در ادامه این مطلب همراه باشید. لوازم خانگی منزل

بهترین مجله دکوراسیون داخلی

بهترین مجله دکوراسیون داخلی

مجله‌های مشهور دکوراسیون داخلی به طور معمول توسط بسیاری از شرکت‌ها و وبسایت‌های معتبر تهیه و ارائه می‌شود و به همین خاطر می‌توانند به عنوان مرجعی بسیار عالی برای طراحان و البته علاقمندان لوازم خانگی به شمار آید. مجله‌هایی که در ادامه  خدمتتان معرفی می‌ کنیم اکثر آن ها جزو پرفروش‌ترین مجله‌ها در سه سال متوالی 2017 و 2018 و 2019 هستند.

 

House Beautiful

مجله‌ای در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی منزل می باشد که برای اولین بار در سال ۱۸۹۶ بنیان‌گذاری شد و معمولا سالانه ده مجله دکوراسیون داخلی منزل چاپ کرده است. دکوراسیون داخلی مدرن برای خانه ها با متراژ کوچک مناسب و ایده آل هستند و این طراحی داخلی باعث می شود تا فضای منزل بزرگ تر به نظر برسد و در صورت تمایل می توانید برای خانه ها با متراژ بزرگ نیز از این سبک دکوراسیون استفاده نمایید. توجه داشته باشید که بافت و طرح برای سبک های مدرن معمول است و در این دکوراسیون داخلی خبری از رنگ و طرح های مختلف نیست همچنین در سبک مدرن از تزیینات زیاد دوری می شود و این طراحی داخلی در عین سادگی شیک و جذاب است.

Better Homes and Gardens

خانه مجله در مجله‌های Better Homes and Gardens می‌تواند ایده‌ها و پروژه‌هایی برای بهبود خانه و باغ خود را مشاهده کنید. این مجله یکی از پرفروش‌ترین مجله‌های آمریکا است که برای اولین بار در سال ۱۹۲۲ منتشر شد و معمولا سالانه ۱۲ بار نیز مجله‌های خود را منتشر می‌کند.

سبک مدیترانه ای یکی از سبک های معماری است که تداعی کننده ی از فضای باز علی الخصوص دریا و نور خورشید است؛ طراحان برای ایجاد این تداعی از رنگ های شاد و یا از نور و هوای فضای بیرون استفاده می کنند.

بهترین مجله دکوراسیون داخلی

Elle Decor

در مجله‌های Elle Decor ایده‌هایی ظریف و الهام‌بخش در زمینه دکوراسیون داخلی ارائه می‌شود. این مجله در سال ۱۹۸۹ بنیان‌گذاری شده و سلانه نیز ۱۰ بار منتشر می‌شود.

Veranda

Veranda نیز یکی از بهترین مجله‌های دکوراسیون داخلی است که در سال ۱۹۸۷ بنیان‌گذاری شده و یکی از معتبرترین مجله‌ها در زمینه دکوراسیون داخلی و معماری به حساب می‌آید.

Dwell

بانه آنلاین در سراسر جهان به عنوان بزرگترین پلتفرم معماری و طراحی شناخته می‌شود. مجله dwell معمولا ماهانه منتشر شده و برای اولین بار نیز در سال ۲۰۰۰ منتشر می‌شود.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی