خانه مجله

خانه مجله ، ما در اینجا موضوعات مختلف و روز دنیا را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت امیدوارم که از آن ها لذت ببرید.

خانه مجله

خانه مجله ، ما در اینجا موضوعات مختلف و روز دنیا را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت امیدوارم که از آن ها لذت ببرید.

شما در خانه مجله می توانید بهترین مجله دکوراسیون داخلی منزل و مجله های معماری داخلی و دکوراسیون های حرفه ای سال های 2017 و 2018 و 2019 را مشاهده نمائید و مقالات حرفه ای در این زمینه بخوانید ما نیز سعیمان بر این است تا با بالاترین کیفیت این مقالات را برایتان آماده سازی و تولید نماییم. امیدوارم از این مقالات راضی باشید و خانه مجله را دنبال نمایید.

جذب همسر دلخواه از طریق تمرکز بر ضمیر ناخودآگاه

يكشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۲۱ ب.ظ

جذب همسر دلخواه مورد علاقه را می توان با تمرین روی ضمیر ناخودآگاه انجام داد. سعی کنید به آرامی دراز بکشید و شروع به سخن گفتن در مورد خصوصیات مورد علاقه همسر آینده­تان با ضمیر ناخودآگاهتان کنید. اینکار را مکررا انجام دهید تا طبق قانون جذب فرد مورد نظر را به سوی خود جذب کنید.

جذب همسر

جذب همسر دلخواه

هر چه را که انسان در ضمیر ناخودآگاه خود ضبط می کند به شکلی خاص در دنیای واقعی ظاهر می شود. بنابراین لازم است برای جذب همسر دلخواه تان ابتدا از ضمیر ناخودآگاهتان شروع کنید و همه ویژگی هایی که مایل اید در همسر آینده تان وجود داشته باشد را در ذهن خود قرار دهید تا بر اساس قانون جذب، فرد مورد نظر به سمت شما جذب شود.

با کار روی ضمیر ناخودآگاه می تواند منجر به جذب همسر دلخواه گردد

نحوه فکر کردن جهت جذب همسر دلخواه

در ابتدا لازم است به آرامی در شب روی صندلی راحتی خود بنشینید و  اعصاب و عضلات خود را آرام کنید و چشمهایتان را ببندید. با اینکار شما خود را آماده دریافت ایده ها می کنید. سپس شروع به سخن گفتن با ضمیر ناخودآگاه خود کنید. صفاتی که دوست دارید همسر مورد نظرتان داشته باشد را با خود تکرار کنید برای مثال من همسر صادق، آرام، مهربان، وفادار، دست و دلباز، شریف و نجیب را می پسندم.

جذب همسر

بعد از مدتی صفات مورد نظرم در خصوص مرد مورد علاقه ام، در ضمیر ناخود آگاهتان رسوخ می کند. تکرار این کار سبب زنده شدن آن ها در شما می شود و در ضمیر ناخودآگاه شما تجسم عینی می یابد. با خودتان تکرار کنید که من مطمئنم قانون جذب وجود دارد و توسط این نیروی جاذبه من می تواند به جذب همسر دلخواه ام امیدوار باشم.

این همسر با افکار ایده آل من موافق است و با هم در صلح و صفا زندگی می کنیم. هیچ کداممان در فکر تغییر دیگری نیستیم. عشق، آزادی و احترام متقابل بین هر دو ما وجود دارد. آنقدر این جملات را در ذهنتان تکرار کنید تا ذهنتان از این تفکر پر شود.

سپس ذهنتان راهی را در مقابل شما قرار می دهد و منجر به جذب همسر دلخواه تان می شود. بنابراین در زندگی از فکر کردن به چیزهای منفی دوری کنید و چیزهای مثبت و دلخواهتان را تصور کنید و به ضمیر ناخود آگاهتان بسپارید تا بتوانید به خواسته هایتان برسید.

بازنویسی توسط : خانه مجله

 

  • امیرعباس حسینی

جذب همسر

جذب همسر دلخواه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی