خانه مجله

خانه مجله ، ما در اینجا موضوعات مختلف و روز دنیا را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت امیدوارم که از آن ها لذت ببرید.

خانه مجله

خانه مجله ، ما در اینجا موضوعات مختلف و روز دنیا را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت امیدوارم که از آن ها لذت ببرید.

شما در خانه مجله می توانید بهترین مجله دکوراسیون داخلی منزل و مجله های معماری داخلی و دکوراسیون های حرفه ای سال های 2017 و 2018 و 2019 را مشاهده نمائید و مقالات حرفه ای در این زمینه بخوانید ما نیز سعیمان بر این است تا با بالاترین کیفیت این مقالات را برایتان آماده سازی و تولید نماییم. امیدوارم از این مقالات راضی باشید و خانه مجله را دنبال نمایید.

سئو چیست : سئو به معنای بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر به ویژه گوگل است یعنی به طور ساده سایتمان را مانند غذایی خوشمزه برای گوگل آماده میکنیم. ما در این جا دو بحث داریم.

سئوی مطالب و خوشمزه کردن برای گوگل

سئو چیستمطالبی که در سایت و یا وبلاگتان منتشر می کنید شاید به نظر خودتان مطلب بسیار عالی و خوبی باشد اما اگر که مطلبتان را برای گوگل خوشمزه نکنید عملا مطلب شما هیچ کاربردی ندارد. راهکاری که باید آن را در وبسایت خودتان عملی کنید و خانه مجله هم قصد دارد در این مقاله به آن به طور ویژه تأکید کند که آن را جهت بهبود سئوی وبسایتتان انجام دهید و رتبه بهتری را در گوگل که در حال حاظر مهمترین موتور جستجوگر به حساب می آید کسب کنید.

به غیر از رضایت کاربر از فعالیت دیگری نیز لازم است تا در سئوی هر مطلبتان آماده کنید تا آن مطلب رتبه بگیرد و مقداری بازدیدکننده داشته باشد. سئو امری ضروری برای رشد خوب هر کسب و کار آنلاین است. چرا این را می گویم؟ به این دلیل که سئو مشتری ها و یا مخاطب هایی را برای ما می آورد که به دنبال همین محصول و یا خدمات و ... ما هستند و این خیلی بی نظیر است که بهتر از هر نوع تبلیغاتی برای ما عمل می کند.

مطلب کاربر پسند و خوب

مهم است که در کنار رعایت اصول سئو شما مطلبی کاربر پسند و جذاب تولید کنید. در آخر این را به یاد داشته باشید که مطلب شما باید طرفدار داشته باشد، در غیر این صورت آن مطلب کاربردی نخواهد بود و به هیچ دردی نمیخورد. کافی است مدتی را وقت بزارید تا به مرور زمان مطالب جذاب تری را برای مخاطبان خودتان آماده کنید و در اختیارشان قرار دهید.

سئو چیستلینک سازی و ساخت بک لینک مفید

در آخر شما لازم است تا لینک سازی و بک لینک های مفید و خوبی را از سایت های برتر فارسی و انگلیسی دریافت کنید تا گوگل توجه بیشتری به مطلبتان بکند. خب این امری واضح است زمانی که گوگل ببیند چندین سایت در مورد شما صحبت می کنند گوگل نیز توجه اش جلب می شود و به مخاطبان بیشتری نشان می دهد زیرا احتمالا مطلب خوبی است که چندین وبسایت آن را تأیید کرده اند. همین لینک سازی دو نوع follow و no follow دارد که ارزش آن ها با یکدیگر متفاوت است. طبیعتا بک لینک follow ارزش خیلی بیشتری را به سایت هدف میدهد که به آن لینک داده شده است. البته این در همه موارد درست نیست! اگر سایت مبدا خیلی رتبه افتضاحی داشته باشد این می تواند تأثیر منفی داشته باشد اما در عین حال لینک nofollow در این سایت تأثیر مثبت خواهد داشت. همیشه باید یک سئو کار کاملا حرفه ای سایتتان را مورد بررسی قرار دهد تا به درستی عمل کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی